Friday 10 December 2010

damn : koleksi perkahwinan paling mencabar nafsu

bersempena dengan musimcuti sekolah ini ramai lah nak ambil kesempatan mendirikan masjid, ealah karang buat time orang-orang tengah busy tak da pula orang datang kan. tapi korang tahu tak, ada pasangan sanggup buat gila semata-mata untuk memperingati hari bersejarah mereka, katanya "once in a lifetime" la kan.

contohnya macam



berkahwin dalam sangkar keselamatan jerung



April Pignataro, 26, mengenakan wetsuit putih dan Michael Curry, 31, dalam wetsuit hitam, berkahwin dalam tangki ikan jerung 120.000 galon di Atlantis akuarium Dunia Marin di Riverhead. NGAP!!!






berkahwin di bungee jumping platform dan terjun sejurus berkata yes



Jeroen dan Sandra Kippers melangsungkan perkahwinan sambil diangkat 160 meter di udara menggunakan sebuah kren bungee. perbuatan gila ini tidak berakhir dengan biasa, sebaliknya mereka melakukan terjunan bungee selepas bersetuju menerima pasangan masing-masing. gila!!





baju pengantin sepanjang 200 meter


nak berlari 200 meter pun ala-ala semput tak cukup nafas gitu kan, ni pula nak pakai baju sepanjang 200 meter ini. pasangan dari china ini telah memecahkan rekod dunia wedding train paling panjang. tak tahu wedding train? ala orang yang pegang-pegang ekor baju pengantin tu. haha


berkahwin di bargainmarket


wah!wah!wah! di sebabkan kepakaran tawar menawarnya dia telah dapat memiliki pasangan. dengan gila pasangan ini telah melangsungkan perkahwinan mereka di bargain market di lorong kasut saiz 8. katanya bargain market ini sumber kebahagian mereka. woot!!. kalau jumpa dalam longkang camna ea?

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...