Friday 11 February 2011

damn : 10 EPIK yang hanya korang belajar dari filem HOLLYWOOD




1. if korang berada dalam rumah hantu, sudah menjadi tanggungjawab perempuan untuk pergi memeriksa segala bagai bunyi pelik hanya dengan memakai pakaian paling terdedah dan sebatang lilin. dan set dalam kepala, lilin tu bakal padam.

2. if korang tengah maen kejar-kejar kan, the most effective way adalah dengan memandu/ berlari kedalam sebuah perarakan spt thaipusam ke, chap goh mei ke kan.

3. kesemua tilam telah diletakkan dengan cadar/selimut khas yang semestinya akan menutup badan perempuan sampai bahagian atas dada, tapi hanya menutup bahagian pinggang lelaki.

4. sekali memakai make up cukup untuk seharian, atau mungkin beberapa hari. tanpa mencacatkan lipstik dan segala macam make up lainnya, hatta dikejar beruang, menyelam atau pun dilemaskan.




5. saluran udara, adalah tempat paling strategik untuk merompak atau meloloskan diri korang, kerana orang konfem takkan cari kat situ dan, hatta 10 org naik pun, takkan runtuh la, even bunyik pun takde.

6. HERO akan dengan selambanya menghentak dan menerima hentakan hatta kayu besbol sekalipun, tanpa mengerang dan mngaduh, tapi bila time si HEROIN nak letak ubat, kat situ baru kita tau senjata paling kuat adalah ubat sapu. HAHA

7. DAPUR tidak dibina dengan kemudahan lampu, kalau malam, bila HERO nak minum air, dia akan pergi ke dapur dan buka peti ais. HAH! peti ais la lampu diorang, then konfem kena AMBUSH. HAHA!.

8. bila ada KES SIASATAN je, wajib pergi ke STRIP CLUB, tak banyak pun sekali la paling kurang. HAHA

9.  kalau nak tahu dalam rumah korang ada SERIAL KILLER ke tak, rilek, just korang pergi MANDI, gosok sikit-sikit, nati datang la diorang.

10. HAHA, ni COMMON. 1 orang lagi senang bunuh 20 orang dari 20 orang nak bunuh sorang, apa macam?.





HAHA, ok those are the things happen in HOLLYWOOD movie, ea la asik cite melayu je kene kan. HAHA. chill do!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...