Wednesday 2 February 2011

[repost] nak jilat kat mana? 18sx


erm, ape mcm sume?baek je an? yang ngah bace belog aku ni sampai tertunduk2 nmpak lurah tuh, tutup sket, malu la ngan jiran sebelah, ahaha. ok aku merepek. well exam2 week yang x mcm exam week ni slalunye org pening2 kepala. xlarat dah nk tgk buku, as klu bagi aku, x larat dah tgk org bace buku, aku x bace2 jgk.aissh!! ok sebelom tangan korunk tekan button pangkah kat ats belah kanan tu aku nk dendangkan/lagukan/persembahkan/kongsikan korang satu cerita yg supposed to be menarek bagi org normal, as korunk rase x mnarek means paham2 la an.

ok,the story goes like this. ermm, adelah seorng pemuda ni kan menyangap ayam panggang. ni mmg tahap GABAN la an sangap die. sampai dalam atinye die yakin as klu depan mate die ade sekor ayam panggang gerenti die kemam abes. amcm?dahsyat x?. ok, then die pon melilau la mencari kedai yg menjual ayam panggang di tempat nye. tapi skunk an bkn musim bazar ramadan so susah la nk dapat ayam sebegitu.

ok, by any chance, die pon ngah naek luck mase tu an, jumpe la kedai yang jual ayam panggang. tapi as kerana sgt packed, die terpakse menunggu. sampai turn die ngan yakinnye die order

"ayam panggang sekor, makan sini, xmo potong"

then die kembali ke mejanye. selang beberape setengah jam, pesanan die pon sampai. oleh kerana terlalu mengidam terus die membaham ayam tu dgn dimulakan di bahagian peha, di tikamnye dgn garfu dan di potong dgn pisau. lalu mengunyahnye. tibe-tibe, salah satu pekerja restoran panik menuju ke mejanye,


"bang, stop eating!!!"
"kejadah ape?aku dah makan dah ni??but why??"
kate pemuda itu.
"tu bukan abang punye pesanan, tdi budak baru tu salah anta"
jelas si pekerja
"ek'ele, aku pon order mende same, buat je la yang laen"
bangkang si pemuda
"tapi ni je la last stok ayam kami, and tuan punye ayam ni dah marah2 dah tu"
kangkang si pekerja
"mane tuan nye?bia aku kautim sket"


terus pekerja itu menjuihkan bibirnye yang mekar kearah seorang perkasa, yang memiliki tubuh amir khan dalm filem ghajini, lagak seperti instructor gym. dan pade ketika itu si perkasa itu memang sedang mengusha kecik besar kecik besar je si pemuda ni.


"ni aku punye kan??"
jerkah si perkasa yang terus bangun untuk mendapatkan ayamnye kembali
"aku la punye, aku dah makan kot"
kata si pemuda menegakkan benang yang patah. sambil tangannye cuba mematahkan peha ayam yang hampir putus itu.
"ko try la buat pape kat ayam aku ni, mende ape je yang ko buat aku akan buat balik pada ko" jerkah si perkasa sedikit tidak puas hati
"ape saje?? "
tanya si pemuda mendapatkan kepastian
"ea!! ape saje, ko patahkan kaki die, kaki ko aku patahkan, ko geget daging die, daging ko aku geget"
dengan nada bengis si perkasa bersuara.

mendengar ugutan si perkasa, si pemuda mengangkat ayam itu. lalu menjilat bontot ayam itu berulangkali seraya berkata

"ape macam?nk buat kat sini ke kat tandas?"

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...